söndag 11 september 2011

Köket

Köket i lyan har vart en lång historia, fast inte en dyr sådan....än. Jag har ett stort kök med många skåp och stor matplats så det tar sin tid. Alla skåp och luckor är målade vita nu och är jättefina. Dessutom har det kommit in lite färg i form av blåa tapeter kring matplatsen senaste veckan och ett trägolv har vuxit fram. :) Golvet innan var ett av de fulaste plastmattorna i världshistorien och är glad att slippa det nu.

Förstår ni vad jag menar?


Nya blåa tapetern till vänster och den gamla till höger.


Mor och far hjälper mig mycket men vi har alla heltids jobb och vi hyr inte in några hantverkare, förutom polaren som ska hjälpa mig med kaklet sen. Jag har bestämt mig för ett svart matt kakel 10x10 cm och mörka träbänkskivor. Tror det kommer bli bra. :)


För övrigt har jag fått reda på att Joshua Radin äntligen kommer till Sverige och Göteborg igen. Fredag den 14:e oktober för att vara exakt. Så måste be om ledigt från jobbet och försöka få med mig någon. Någon som vill? :P Annars går jag banne med själv! Han är värd att se! :D

Inga kommentarer: