tisdag 30 juni 2009

Kitesurfing!

Glömt av å skriva hur det var på kitesurfingen i Varberg veckan innan midsommar.
Det va underbart. Slitsamt men otroligt kul.
Först åker jag å Malin tåget ner å möter läraren, Håkan, vid deras surfbutik kl 9.00. Då får vi reda på att vi kommer vara helt själva på kursen, Det skulle va två till men dom ställde in. Så vi åker till stället där vi ska bo och surfa i värsta coola surfbilen! Jag å Malin vill ha en sådan snygg å cool surfbil ;-)
Vi kommer fram å upptäcker att vi ska få bo i ett helt hus för oss själva! Med trädgård och nära till havet! Så himla gött va det!
Malin va bättre än mig, hon hade verkligen talang, kom upp å brädan p åkte runt. Svårare för mig, men jag vill ändå fortsätta med detta, men kanske inte köper nån utrustning i år. Malin däremot har redan köpt hälften! :P

Nåra bilder:



Inga kommentarer: