onsdag 16 december 2009

Alice Cooper och anställningsintervju

I måndags var det äntligen dags för Alice Cooper på Lisebergshallen med morsan!
Vi tar en liten tur i winter wonderland först och första brickan morsan spelar på så vinner hon. Hon gjorde en repris förstår ni, för sist vi gick på Alice Cooper på Liseberg så spela vi lite innan också. Då vann hon en stor kexchoklad å släpa runt på, å det gjorde hon även denna gång. Mina ord innan: "Jag blir inte förvånad om du vinner, att du gör en repris" :P


Sen var det Alice som gällde å han gav en jävla show! Han tog livet av sig själv och andra. Han bland annat hängde sig, halshögg sig, giftspruta (Poison!) och tio svärd i sig :) Sen ströp han en tjej, spetsa en kille osv. Han slängde även ut halsband (Dirty Daimonds) och pengar ut i publiken! Det blev även bråk när han kastar ut sin stav i publiken, nåra fjortisar tar tag i den samtidigt och börjar slåss...vakten griper in å ingen får den! Haha :P
Ja, en jävla show!



Och igår var jag på Öckerö och hade anställningsintervju för kyrkan där. Och jag mådde så dåligt, vet inte vad som var fel men mådde illa verkligen. Fick knappt i mig nån frukost å hela vägen ut på bussen var inte bättre. Men kom fram och mådde bättre då, och alla var jättetrevliga men kanske hackade och blev pinsam tystnad ibland. Men jag fråga en hel del och överlämna lite papper som jag hoppas dom tar i beräkning. Efter själva intervjun fick jag träffa resterande arbetare (2 st) och satt å tjöta där så länge så att personen dom intervjua eftter mig han komma. Det visade att han (Nicklas) bodde i Värnersborg men har mer erfarenhet än mig. Nicklas fördel: Mer erfarenhet av vaktmästeri och församlingshem. Min fördel: Bor nära och har iaf suttit i en grävmaskin :P

Så aaa, ingen aning hur det kan gå. Men alla frågar hur det gick och det vet jag inte förrän dom ringer mig om besked. Får jag jobbet så gick det JÄTTEBRA får jag det inte så gick det helt enkelt åt skogen.
Det är visserligen inte mitt drömjobb men det är inom mitt yrke och heltid/fast och jag vill verkligen ha det! Det vore ett större Breakthrough att få det här! För just nu står jag bara still och det vill jag inte!
Håll tummarna för mig vänner! :)

1 kommentar:

Effan sa...

Hoppas du får jobbet! Det är du värd! : ) Du som verkligen kämpar och engagerar dig!
Verkar som det gick bra... men tänk på att inte vara för ärlig när du skriver.. tänk på att alla kan se (även arbetsgivare) <3