tisdag 22 december 2009

Liseberg igen :)

Var igår på Liseberg med söta Effis. Äntligen är dom hemma. Hon och Mike. Nu kan man bara slå en pling en måndagsmorgon, komma över till deras vinkliga, coola lägenhet och dricka kaffe. För att sedan spontant bestämma att vi drar till Liseberg. :) Skönt.
(Kolla bilder på FB)

Småkusinerna fyllde dessutom 10 år igår. Skickar sms och grattar och dom sa att dom oxå var på väg till Liseberg. Så vi möttes. Jättekul! Att träffa dom någon annanstans än hemma hos varandra :)

Nu har jag Westlife nostalgi. Trots att jag lyssnar på deras nya album så är det nostalgi. Bara ballader. Mysigt. :) Läser en bok som jag låna på biblioteket idag till musiken. Tror jag stannar uppe hela natten å läser, längesen man gjorde det. Måste ha vart när sista Harry Potter boken kom ut för två år sen. Eller nej, fel av mig. Då våga man ju inte stanna uppe på natten, det var nog fyra år sen, när 6:e HP boken kom ut ;-) Fyra år sen.....oj, lång tid.

Snart Julafton! Ta en stund för dej själv å njut innan det är över. Räcker med att titta ut genom fönstret på den vackra snön fem minuter innan du lägger dig. Bara vara. :)

Inga kommentarer: