fredag 1 april 2011

Back to normal

Det är tillbaka till det normala på jobbet igen så nu gäller det att arbeta hårt igen. Riktigt hårt.
Verkar som dom vill att jag ska fortsätta efter min prövotid för jag ska på hälsoundersökning på tisdag och det gör man bara om man ska bli fastanställd. Det gäller bara att inget drastiskt händer, men det ska det inte. Jag tillåter det inte.

Ska bli fastanställd och köpa bostad. Det är målet. :) Jag får se vad jag hittar, kollar runt nu och har inte hittat det perfekta boendet än. Men det kommer. Det ska helst bli en tvåa med balkong. Balkongen är mycket viktigt för jag vill ju ha några krukor med fina växter :)
Jag kommer be om inredningstips från några speciella sen så var beredda :)

Imorgon är det Ullared med familjen som gäller. Det innebär upp klockan 5 och minst 6 timmar inne i varuhuset och fynda. Äntligen! :)

Nu ska jag äta världens enklaste och godaste lunch. Fisk med pestotäcke och rotfrukter. 15 min i ung och det är klart! ;-)

Inga kommentarer: