söndag 3 april 2011

Livet förändrar sig, ytligt som inre

2011 skulle/skall bli bättre än 2010 var mitt nyårslöfte. Söka äventyr. Hittills har det bara vart inre resor, vilket nog behövdes men alltid är tröttsamma tyvärr.
Men slut med det för stunden. Så dags för roliga äventyr. Stora som små.

Försökt hitta konsertupplevelser på sistone. Inte många bra artister som kommer till Götet, eller så är jag dålig på att hitta dom. Men jag ska på Miss Li med en go jobbarkompis den 16:e april i alla fall. Ska bli gött. Vill uppleva livemusik. :)

Jag vill fortfarande till Way out West om någon är sugen? Det verkar vara ett bra ställe med bra artister.

Och tack vare Andrea blir det fler äventyr i slutet på denna månaden. Om vädret tillåter. Hoppas jättemycket. Kommer vara hur rädd som helst. Avslöjar vad när det närmar sig. (Jag vill inte riktigt jinxa det om det förstår vad jag menar). :)


Musiktips:
Adele senaste album. (halva finns på spotify)
Fleet Foxes. (som kommer till Way out West)
Peter Broderick
Britney Spears senaste album om man vill gunga lite mer :P

Inga kommentarer: