tisdag 7 juni 2011

Go-Cart och långhelg

I lördags var det Go-cart med jobbet. Riktigt roligt, men lite förbannad blev man när man åkte av banan och var tvungen att putta ut bilen på banan igen. Då taggade man till och körde ändå ikapp flera, varav en själv åkte av. :P




Sen var det gött som fan att vara ledig tre dagar i rad (dessutom i torsdags). Vill ha långsemester för att hinna med sig själv igen. Har två veckor semester om 4 veckor. Samtidigt som jag får lägenheten så det kommer ju inte bli någon vila, men jag jobbar för mig själv i alla fall. Ska bli riktigt roligt.
Var och tittade lite smått på tapeter igår. Har lite ideér om vilka färger jag vill ha. Blir definitivt gult i sovrummet, den färg man tydligen inte ska ha i sovrummet men det är jag van vid och vill inte enbart ha "nya" färger i alla rum. Gillar gult i sovrum för det blir en mysig och intim känsla.
Annars blir det ljusa färger på väggarna i resten av rummen. Så man kan ha färgklickar och mörka möbler som kontrast.

Inga kommentarer: