tisdag 14 juni 2011

Sjuk :(

Är sjuk denna vecka, eller några dagar...får se när jag blir frisk.
Men har mått kasst under helgen så det var dags å sjukskriva mig. Senast var för ryggen i början av februari så det var väl dags. Nu har jag blodtrycksfall och är otroligt trött hela ttiden. Svimattacker är inte roliga. Kan man inte ha och köra truck samtidigt. Köpt järntabbletter ifall det beror på det.

Men hade en rolig lördag med småkusinerna och brorsan på Liseberg.
Brorsan åkte allt med dom, men jag avstod från några när man började bli yr.
Men Gasten var roligast, och jag som hatar skräckfilmer! Men det var annorlunda där inne, visste att det var människor och inga monster...men ja, man skrek ju men på ett tillfredställande sätt :) Var några år sen sist man var där inne och dom har utökat några rum, det var verkligen häftig inredning.

(Kusinerna och borsan på Uppskjutet)

Och om en månad sticker jag och Caroline till London. Fixade buss biljetter från/till flygplatsen idag. Och pratade med Linnea en sväng. Ska bli underbart att få träffa henne igen. :) Se hur hon har det där.

Men innan dess ska jag få nyckeln till lägenheten och fixa och dona där lite.
Hjälp mig så bjuder jag på kaffe och mat. Kom igen! :)

Inga kommentarer: