fredag 3 juni 2011

Köpt Lägenhet!

Det har hänt mycket på sistone. Först och främst har jag köpt lägenhet! Äntligen! :D
En tvåa på 60 kvm med balkong! Balkongen var mycket viktigt kan jag påpeka ;-)

Jag har vart upptagen till max så man har inte tid att uppdatera här (men efter en push från en kär vän så ska jag försöka ha lite tätare uppdateringar hädanefter ;-))

Lägger inte upp några bilder än för får nyckeln 1:a juli och då börjar renoveringen, eller upprustningen. Tapesera och få in mina färger ;-)
Det kommer bli roligt, svettigt, spännande och skönt att få något eget. Och det bästa är att jag äger den. Till ett bra pris med ;-)

Vill någon måla med mig till hög musik å bli bjuden på mat efteråt så är det bara att säga till. ;-)

Imorgon blir det dessutom Go-Cart med jobbet ute i Torslanda, ska bli riktigt sköj. Hoppas jag lyckas preja arbetsledare ur vägen ;-)

Och om ni inte redan lyssnat så har Lady Gaga några ritkigt bra låtar på senaste albumet Born This Way. Speciellt Hair. Får upp självkänslan en del :)

Inga kommentarer: