måndag 4 januari 2010

är jag värdelös?

Man kan undra, så många som bara utnyttjar en och sen slänger bort mig. "Emelie finns alltid där, Emelie ger å ger men behöver inget tillbaka, Emelie gör väl inget, har inget liv, sitter väl å väntar tills jag hör av mig"

Ja, man finns väl för att behaga enbart andra utan att få nåt tillbaka. Nä, jag har inga känslor, jag är en vägg man kan slå på utan att få ont.

Jag GER, GER OCH GER, kom å inte säg annat. Sen kan man inte få svar på en ynka fråga.
Jag kräver inget med mina frågor mer än svar, oavsett svar. Kan man inte så kan man inte, men SÄG DET DÅ. å säg att man e ledsen att man inte kan å inte som det e mitt fel att jag frågar å existerar!
Å om du e arg på mig SÄG det och varför du e arg på mig, du kanske bara MISSFÖRSTÅR sistuationen efter som du överanalyserar allt och tror du vet hur jag tänker, DU ÄR VÄL INGEN JÄVLA TANKELÄSARE, det e inte jag heller, därför jag frågar frågor.
LÄR DIG KOMMUNICERA FÖR FAN!
Jag kräver en ursäkt för nu har jag fått nog!

1 kommentar:

andrea sa...

kära nån vad har hänt.....säg till om jag kan hjälpa till