lördag 16 januari 2010

Man växer och kläder hänger inte med

Jag har tränat en hel del det senaste året och jag har fått mer muskler och bättre kondition. Det är jättebra. Men finns nackdelar med tyvärr.
Mina armar och axlar har blivit större och nu passar nästan inga av mina favorit skjortor längre! Jag stör mig ganska mycket för det har tagit tid å pengar att få ihop dom...:( Förut var brösten ett problem men nu har jag blivit bredare om axlar och armar och känner mig som en stoppad korv när jag tvingar i mig dom. Får försöka hitta nya eller sy ut dom jag har.

Att hitta nya blir svårt för mina propotioner är nog inte idealet längre.

Jag blir så arg på klädindutrin när jag tänker efter. För jag måste köpa tjej skjortor på grund av att man vill ha figursytt för man har ju bröst, ganska stora sådana med. Men bara för att det klassas som en tjejskjorta så ska armarna va jävligt smala. Man är faktiskt smal på vissa ställen å tjock på andra! Fan va trött jag blir. Ska man inte ha smal midja och stora bröst enligt män och media? Men tillverka kläder till oss då också! (fast dom vill väl inte att vi ska ha kläder alls....)

Nån som vet hur man kan sy ut skjortärmar? jättetacksam för tips på nån internetsida eller liknande ;-) :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha /Eff :D Bästa inlägget hittills