tisdag 20 april 2010

Ny bil och mycket annat :D

Jag har haft min alldeles egna bil i en hel vecka nu å det är ganska underbart :D (e dock betydligt fattigare :P)
Ska lägga upp en bild snart, men det är en röd Kia Picanto.

Det nya jobbet är mycket slitsamt. För dom som var förra året i de bostadsområden vi sköter gjorde inget bra jobb. Så vi måste gö allt från grunden och det tar tid, vilket vi knappt har. Men hittills har vi bara varit jag å Daniel, imorgon ska vi få hjälp av en till, David. Och senare kommer även chefen, då kanske vi kommer nånvart.

Men jag hoppas detta jobbet ger mig bättre framtida möjligheter, eftersom det ser bra ut på CV:et med "arbetsledare" ;-) Hoppas Hoppas ;-)

Igår var jag på Kitekurs teori på Walléns sport med Malin och Mai och man vill bli proffs nu. Vi ska ta en kurs den 2:e maj och sen får vi se va som händer. Dom vill dra till Öland på Kristi Himmel för då kanske det kommer va Kitesurfare i mångfald för att åka å festa. Jag vill också men det är då jag fyller år och kommer vara på TV :P . Jag tänkte ha en sammankomst den helgen, men vi får se när det blir.
We'll have to wait and see.

Inga kommentarer: