söndag 4 april 2010

Shopoholic!

Har rullat in i värsta shopping perioden och bara köper å köper när jag egentligen inte behöver. Men roligt med nya kläder! Ska bara se till att använda dom också, har nytt från förra året som jag inte använt än, haha.

Måste hålla på pengarna, även om jag har fått ett välbetalt jobb, eftersom man planerar att köpa en ganska dyr sak på hjul. :D
SKa möta blivande chefen nu i veckan och skriva avtal. Har fått hjälp av min jobbcoach med att se till att avtalet blir rätt, vad det ska innehålla för att vara till min fördel.
Jag hoppas verkligen detta jobbet inte är att ta vatten över huvudet, men tror det kommer bli bra. Jag vill bara börja jobba nu så man blir insatt och inte går runt i ovisshet. Det är det värsta nu innan. Be för mig eller nåt :)

Igår var det fest som Carolines klasskamrat Albin å några vänner stod för. Var inget speciellt för mig, hade vart roligt om man var en i gänget, kännt alla licksom ;-) Men helt okej eftersom det var gratis :P

Inga kommentarer: