söndag 11 april 2010

Nytt jobb, nya möjligheter

Imorgon börjar nya jobbet som arbetsledare. Fast det blir lite mjukstart innan man kommer in i det. Nu i början kommer det vara rörigt för chefen har inte heller koll på de nya områdena han har hyrts in för att ta hand om än. Men vi får lösa detta, hoppas det går snabbt. Ska jobba med två, tre till men känner bara till namnet på en, Daniel, och enligt chefen var han pratglad och trevlig. HOppas han bara är arbetsam också så är han en 10-poängare ;-)
Hoppas första veckan går snabbt så man kommer i rullning. På tal om rullning så kommer det nog vara en fördel att äga 4 hjul, vilket jag kommer göra från och med tisdag :D
Då hämtar jag min splitter nya Kia Picanto, vilket verkligen kommer underlätta arbetet i Mölnlycke. ;-) Äntligen får jag äga en egen bil, vilket jag kommer nyttja till max. Jag om nån gör nog det. Tyvärr kostar det ju å inte bara köpa en bil utan allt runt om, men jag ska ha råd.

Imorgon fyller också kära Wille år, så Grattis! Jag var hos henne igår och hade det trevligt och åt goa muffins :D Som även familjen tycker om ;-)

Inga kommentarer: