lördag 13 februari 2010

Ny klocka!

Eftersom jag har ett presentkort på Guldfynd så gick jag in på hemsdian igår för att bli inspirerad. Jag var egentligen intresserad av ringar så letar självklart efter det, men fick ingen wow-effekt av någon. Men såg att guldfynd har ju även klockor så letade bland dem istället. Jag har inte haft klocka på armen sen tio år tillbaka för har tyckt dem vart dyra och onödiga eftersom jag har klocka på mobilen. :P
Men när vi var i Glasgow så letade Linda efter en klocka, som hon även köpte, och jag blev väldigt intresserad av att skaffa mig en själv för just hennes var grymt snygg. Så letade själv även efter en liknande. En länk guld klocka med rund urtavla. Jag gillar egentligen inte att härma andra, men eftersom jag inte köpte likadan (Eftersom dem inte har Geuss på Guldfynd) så tycker jag ändå att jag var orginell ;-)

Mycket liknar och mycket skiljer sig åt. Jag är grymt nöjd och det vet jag Linda också är för sin.

(Den här köpte jag, den är egentligen inte så gul i verkligheten, utan mörkare guld.)


(Den här köpte Linda :))

Inga kommentarer: