tisdag 1 juni 2010

Besattheter just nu / Obsessions right now

Vad hade jag gjort utan musik i min tillvaro? Speciellt nu när man jobbar ensam....skönt med gänget på P3 också då. :)
Favorit låtar just nu är Robyn - Dancing on my own (lyssnat sönder den sen i fredags) och Madcon - Glow som var med i flashmoben i Eurovision i lördags. En så jävla go crusing/sommar feeling :)
(Ni som har Spotify kan kolla in mina listor, rekomenderar RNB+Dance listan)

Förutom hennes singel så är jag även besatt av Robyn för övrigt nu. Dessutom artisten Linda Sundblad och skådespelerskan Tabrett Bethell (som jag nämnt). Varför detta kan ni undra? Jag vet knappt själv, men gemensamma nämnare är att alla är blondiner och har värsta girlpowern! :D Blir väldigt inspirerad av dom.

Tredje besattheten (som pågått ett tag) är ju serien Legend of the Seeker. (Där Tabrett Bethell är med) Och idag fick jag hem första säsongen på DVD från USA, jätteglad! :) (men ledsen att dom bestämde sig för att lägga ner serien efter två säsonger, om inte fansen lyckas med ett mirakel).

Så länge besattheten är en sån där skön känsla och inte övergår i mani så är det underbart...men Legend of the Seeker - besatten är väl på gränsen :P

What's your obsessions right now? :P

Inga kommentarer: