torsdag 25 mars 2010

Beslutsångest!

Var på arbetsintervju idag och han gav mig praktiskt jobbet. Men jag har ju redan jobb å vet inte vad jag ska göra nu. Och det handlar om så mycket mer än bara pengar...jag väger för och nackdelar och det är jämnt....vilket gör allt svårt.
Men i grund å botten handlar det väl om jag ska ta den lätta trygga vägen (med mindre lön) eller den svåra jobbiga vägen (med mer lön).
Men jag bryr mig inte om pengar i första fall med ett jobb. Finns inget jobb som inte ger så man klarar sig....men alla jobb ger inte bra uppgifter eller arbetskamrater osv...
Hade ett likande val förra året å då tog jag kanske den lite lättare vägen, men det var absolut rätt beslut, för jag fick lära mig mycket mer. Men i år har jag väl bara chansen att utvecklas på den "svåra" vägen om man säger så....

DET ÄR SVÅRT!

Hoppas att nån bestämmer åt mig. Att nån av jobben ringer å säger att dom inte vill ha mig och så tar jag det andra som finns kvar då.

Snälla någon högre makt kan väl ge mig ett tecken! oj oj....

Inga kommentarer: