tisdag 2 mars 2010

Störande element

När man skaffat en rytm i träningen så kommer det störande element i vägen. Hatar det något, för jag tappar motivationen till att gå dit då.
Vi har under en månads tid haft besök av rörmokare och har tvingast stänga av vattnet hela dagar. Imorgon händer det igen, ända till fredagen. Förut hade vi åtminstone antingen köket eller badrummet men nu stänger dom av allt. 12 timmar per dygn.
Nu kan jag inte duscha efter gymmet....å på kvällen har jag inte tid eller ork.

Trots sol är motivationen låg till allt möjligt. Tur att man redan fått jobb till sommaren så man inte har världens press till att söka jobb, som man ändå inte orkar göra. Har mycket mer energi när jag jobbar.
För övrigt fick jag avslag från Botaniska trädgården idag. Förvånar mig ju egentligen inte, men man känner ju sig ändå väldigt besviken. Det är ju där man vill hamna, eller likande. (Gunnebo slott sa nej också förra veckan)

Imorgon är det tandläkaren som gäller, eftersom det började göra rejält ont i söndags kväll så tänkte jag att det var bäst att kolla mig. Ska be dom dra ut den förbannade visdomstanden...helst alla tre (har redan dragit en). Får se hur det blir imorgon.

Inga kommentarer: