lördag 20 mars 2010

Ullared!

Ja, då kom man till Ullared idag, å jag var verkligen sugen på att shoppa! (och gärna för en billig peng, men det blir det ju aldrig i Ullared)

Jag vet inte vilket köp jag blev mest nöjd med, kanske det dyraste som var en svart addidas WCT jacka för 499 kr? Eller något av de mindre dyrare sakerna som kanske en ny fräch vårjacka, två skjortor (jag å mina skjortor :)) grymt snygga trekvarts jeans, ett par vanliga jeans eller kanske den svarta bolero jackan? Ja, allt det plus all smink och krämer man köpte blev man super nöjd med :)

Man blir bara så seg efter tripper till ullared, speciellt eftersom vi åker kl 6 på morgonen å går ut runt kl 13.. Men idag var det värt å åka tidigt, inte alls mycket folk å jag sprang runt på klädavdelningen alldeles ensam någon timme, hur skönt som helst :)

Imorgon ska jag försöka dra till stadsbiblioteket för att få lite information om släktforskning. Jag hoppas jag orkar gå upp bara...
Vi får se.
För övrigt är våren snart här och jag ska odla fram stora solrosor till sommaren som jag ska döpa till lite olika namn, kanske just ditt ;-) puss på er

Inga kommentarer: