lördag 22 maj 2010

Push your limits!

I torsdags var Sista Dansen, asså träningen och inte filmen. :P
Det var lite synd. De första 10 gångerna var extremt pinsamma och det tog emot att gå dit men efter det så såg man verkligen fram emot det. Det var fortfarande pinsamt och jag totalt sög på alla stegen men det blev roligt och jag kände att jag hade släppt lite hämningar. Det är verkligen bra att pusha sig lite. Känner att man börjar leva lite mer då.
Jag och Eff snackar lite om att fortsätta till hösten, vilket jag verkligen hoppas på. Så om du läser detta Eff så se det som en stark uppmaning från mig att vi gör det! ;-) (Även om vi kanske inte hänger med i alla stegen, skit samma. Vi ska pusha our limits!)

Igår var vi ute och dansade på Excet. Äntligen fick jag komma ut å skaka rumpa :D Men det var varmaste natten i Göteborg sen förra sommaren så det var extremt svettigt både ute och inne. Vilken upplevelse :)
Det blev en kul kväll och vi gick när vi var på topp. Perfekt! :)

Remember to push your limits, it will do you good;-)

Inga kommentarer: