lördag 15 maj 2010

Tack vänner

Tack alla som kom hem till mig igår. Uppskattas enormt att ni kunde :)

Har inte strykit över Min dag i kalendern än, vill inte att helgen tar slut :P
Dessutom första helgen utan föräldrarna hemma detta året. Lite skönt, men även ensamt....men aja, måste ju vänja sig vid det med.

Jag passade på att åka till Löplabbet igår när jag var ledig och prövade ut ett par skor som jag även köpte (ni kan kanske förställa er att det var dyrt) men jag måste ha ett par ordentliga skor, för jag har börjar få rejält ont i mina knän! Inte kul för fem öre, jag som hittat något som jag tycker om att göra på gymmet nu så ska det total förstöras för knäna inte håller. :(
Han som testade mig sa att jag behövde lite mer stöd på insidan av foten. Så hoppas de nya skorna hjälper. Testade förut men kände inte mycket skillnad än, kunde inte ens springa länge förrän det börja värka för mycket.
Måste väl annars göra som Effis säger : "Gå till en läkare å kolla upp det"
Ja, det gäller bara hitta tiden till det....å dom skiter väl i mig tills känan går av helt menar jag. Får se. Kan gå framåt än så länge. :P

Men är glad idag för jag köpte mig äntligen den addidas jackan som jag velat ha i 2 månaders tid. Svart med lila ränder, väldig läcker. :)



Nagellacket fick jag från Emelie å Sarah. Och Effis, Carro å Rossie bidrog till jackan :D

Sov nu gott alla Jag ska drömma om en viss Tabrett som det twittras för fullt om just nu:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Girl, you´ve got style!